Thuis Zalen Video Fotopagina Contact Over Steun ons
We investeren verder in de Blaisantkerk De grote investeringswerken in de Blaisantkerk zijn al een paar jaar achter de rug. De Blaisantkerk functioneert als multifunctionele ruimte en wordt intussen behoorlijk goed gebruikt. En we zitten nog volop in de groeifase. Onze promotie begint zijn vruchten af te werpen. Toch zijn nog investeringswerken nodig die het geheel moeten optimaliseren. Zoals bv:  Verdere beveiliging van de glasramen Verbetering van de verwarming in de Bovenzaal en Stille ruimte Vervanging van de elektrische bedrading naar de klokkentoren Plaatsen van een betere sfeerverlichting Verbetering van de verlichting achteraan in de Blaisantzaal Lift naar de Stille Ruimte Afwerking van de akoestische panelen in de Gorettizaal Voor 2024 mikken we op de beveiliging van de glasramen (tegen vandalisme).  Een grote en noodzakelijke investering. BLIJF ONS STEUNEN VIA DE KONING BOUDEWIJNSTICHTING We slagen er volop in de lopende uitgaven te compenseren met de lopende inkomsten. Maar voor grote investeringswerken is er nog hulp nodig.  Veel organisaties kunnen voor investeringsuitgaven een beroep doen op subsidies. De Blaisantkerk evenwel niet. Of toch een beetje via  de Koning Boudewijnstichting.  Wij kunnen alleen op uw milde giften rekenen, blijf dus de Blaisantkerk steunen. Giften vanaf €40 zijn fiscaal aftrekbaar. Stort voor 31/12 op BE10 0000 0000 0404 van de Koning Boudewijnstichting met de gestructureerde mededeling  128/2890/00010.  In de loop van de maand februari krijg je dan een fiscaal attest van de Koning Boudewijnstichting.